Subject: RE: Kiri
From: Jüri Kuuseok <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Raimo Vahtrik" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Mar 2024 14:39:41 +0200

Tere,

Circle K Eesti AS-l pole vastuväiteid projekteerimistingimuste 
väljastamiseks.

Palume projekt kooskõlastada meiega ja tööde teostamisel tekkivate 
võimalikest sulgemistest ning ümberkorraldustest teavitada vähemalt 5 
tööpäeva ette aadressil [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Jüri Kuuseok

Kinnisvarahalduse vaneminsener

From: GM Eesti Circle K <[email-masked]>
Sent: Friday, February 23, 2024 12:22 PM
To: Raimo Vahtrik <[email-masked]>; Jüri Kuuseok 
<[email-masked]>
Subject: FW: Kiri

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 22, 2024 5:33 PM
To: AS Tartu Veevärk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Telia Eesti AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Elektrilevi OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; GM Eesti Circle K 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

CAUTION: This email originated from outside Circle K. Do not click links or 
open attachments unless you recognize the sender and know the content is 
safe.

  _____

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 3 Jõhvi–Tartu–Valga km 129,3-130,1 Vahi kergliiklustee 
ühenduse projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 22.02.2024

Registreerimise number: 8-1/24-027/3101-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked]
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

CONFIDENTIALITY NOTE: This e-mail message, including any attachment(s), 
contains information that may be confidential, protected by the 
attorney-client or other legal privileges, and/or proprietary non-public 
information. If you are not an intended recipient of this message or an 
authorized assistant to an intended recipient, please notify the sender by 
replying to this message so that we can correct our records to avoid the 
mistake in the future and then delete it from your system. Use, 
dissemination, distribution, or reproduction of this message and/or any of 
its attachments (if any) by unintended recipients is not authorized and may 
be unlawful. Your cooperation with this request is appreciated.